تعمیر یخچال ویترینی در اصفهان

تعمیر یخچال فروشگاهی

زمانی که متوجه خرابی یخچال ویترینی شدید، اولین کار در نظر گرفتن زمان است؛ چراکه با گذشت زمان مواد غذایی داخل یخچال به مرور کیفیت خود را از دست می‌دهند. همچنین گام بعدی، انتخاب کردن یک تعمیر کاری است که علاوه بر وقت شناس بودن، مجهز به ابزار، قطعات و تجهیزات کامل باشد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یخچال سرما تولید نکند، خرابی در قسمت فن، کندانسور، اواپراتور، المنت و کمپرسور یخچال است.

البته اگر مشکل شامل یکی از این عوامل نباشد، با بررسی سایر قطعات شاید بتوان گفت که مشکل از نشت گاز در یخچال باشد. در این مقاله قصد داریم به مباحثی در موضوع تعمیر یخچال ویترینی و همچنین سرویسکار یخچال ویترینی بپردازیم.

تعمیر یخچال فروشگاهی

فهرست مطالب

تعمیر یخچال فروشگاهی در اصفهان

اگر کسب و کارتان در هر یک از مناطق شهر اصفهان است، نگران این موضوع نباشید. اگر یخچال فروشگاهی شما خراب شده است، تعمیر کاری مجرب در فروشگاه شما حاضر و آن را تعمیر می‌کند. تعمیر یخچال ویترینی در اصفهان توسط تیمی مجرب و متخصص در این زمینه، انجام می‌شود‌.

عیب یابی یخچال فروشگاهی

در این قسمت به ایرادات و اشکالاتی که ممکن است در اغلب یخچال‌های فروشگاهی رخ دهد، می‌پردازیم. با مطالعه کردن این اشکالات و همچنین علل بروز آن‌ها، می‌توانید در جهت عیبیابی یخچال‌های ویترینی، اقدامات مفیدی انجام دهید. همچنین اگر در این‌کار موفق نشدید، می‌توانید با کمک تعمیرکاران مجرب در زمینه تعمیر یخچال ویترینی، علت خرابی را پیدا و مشکل را حل کنید. ایرادهایی که به طور معمول در یخچال‌های ویترینی رخ می‌دهد عبارت است از:

  • هوای سرد به طور یکنواخت در تمامی قسمت‌های یخچال پخش نمی‌شود:

طراحی و ساخت یخچال‌های ویترینی به گونه‌ای است که قابلیت نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی را دارند. اما در صورت متفاوت بودن دمای هوا در هر قسمت یخچال، می‌بایست برای تعمیر این مشکل از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص لازم را دارند، کمک بگیرید.

  • با وجود کار کردن کمپرسور، یخچال سرمایی تولید نمی‌کند:

مهم‌ترین بخش یخچال‌های ویترینی، کمپرسور یا موتور یخچال است. موتور یخچال از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است و قابلیت تبدیل بخار گاز به مایع را دارد. درصورتی که این قسمت از یخچال سالم نباشد و به درستی کار نکند، هوای سرد در یخچال، جریان کمتری پیدا می‌کند و همین امر سبب بروز مشکل و اختلال در عملکرد صحیح یخچال ویترینی می‌شود.

  • موتور یخچال فروشگاهی پس از لحظه‌ای کار کردن، مجدداً خاموش می‌شود:

اگر متوجه شدید که یخچال فروشگاه به درستی کار نمی‌کند و یا پس از اندکی کار کردن، خاموش می‌شود، در این زمان می‌بایست هر چه سریع‌تر با یک تعمیرکار یخچال ویترینی که در این زمینه دارای تجربه و تخصص باشد، تماس بگیرید. زیرا ممکن است بروز این مشکل به دلیل خراب شدن خازن یخچال باشد. درصورتی که زودتر اقدام نکنید، ممکن است همین خرابی خازن عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشد که سبب افزایش هزینه شود.

تعمیر یخچال ایستاده

یخچال‌های صنعتی معمولا به دو اسم ایستاده و یا صندوقی، شناخته می‌شوند. اغلب یخچال‌های ویترینی به صورت دو در و تک در هستند. همان‌طور که می‌دانید، آنچه در ساخت و طراحی این یخچال‌ها اهمیت دارد، وجود چرخ در قسمت زیرین یخچال است. علت وجود این چرخ‌ها، حمل و نقل آسان جهت جابه‌جایی آن است. شرکت تابش تاسیسات فرتاک کلیه خدمات در زمینه تعمیر انواع یخچال ایستاده را ارائه می‌دهد.

تعمیر یخچال ویترینی در سوپرمارکت‌ها

در صورت مشاهده هرگونه خرابی در یخچال ویترینی سوپر مارکت، سعی کنید تا آمدن تعمیر کار، در یخچال را بیش از اندازه باز و بسته نکنید تا هوای سرد یخچال خارج نشود. برای تعمیر یخچال‌های فروشگاهی اگر لوله بالب ترموستات از یخچال خارج شده باشد، موتور یخچال به صورت یک سره کار می‌کند و این امر سبب تولید سرمای بیش از حد می‌شود. از این رو تعمیرکاران با قرار دادن لوله بالب به جای اصلی خود، مشکل پیش آمده را بر طرف می‌کنند.

علت صدای زیاد یخچال‌های صنعتی

زمانی که یخچال‌های صنعتی صدای زیاد و آزار دهنده‌ای تولید می‌کنند، بیشترین احتمال خرابی در این لحظه، به فن دستگاه مربوط می‌شود. برای بر طرف کردن این مشکل، می‌بایست فن یخچال توسط تعمیرکار تعویض گردد. زیرا فن‌های یخچال قابلیت تعمیر ندارند و درصورت خرابی حتما باید تعویض شوند. اگر تعمیرکار قصد تعویض فن یخچال فروشگاه را داشت، سعی کنید از فن‌هایی که دارای سیم پیچی مسی هستند استفاده کنید. زیرا سیم پیچی‌های مسی از طول عمر و دوام بالاتری نسبت به سایر برخوردار هستند.

 

علت یخ زدن رادیاتور داخل یخچال

یخچال‌های ویترینی به دلیل اینکه در طول سال به صورت مداوم در حال کار کردن هستند، از این رو می‌بایست شارژ گاز و سرویس مناسب آن‌ها در زمان مناسب انجام شود. در صورت عدم انجام این کار، طول عمر کمپرسور و سایر قطعات یخچال کاهش پیدا می‌کند و همچنین میزان مصرف برق شما نیز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین برای انجام شارژ گاز و سرویس کامل یخچال، می‌توانید با تعمیرکاران متخصص شرکت تابش تاسیسات فرتاک، تماس حاصل فرمایید و از خدمات نوین مجموعه ما در این زمینه، بهره‌مند شوید.

علت پریدن فیوز همزمان با استارت کمپرسور چیست ؟

وجود اتصالی در سیستم‌های یخچال، سبب پریدن فیوز همزمان با استارت کمپرسور می‌شود. اغلب کمپرسور یخچال‌های صنعتی به دلیل استفاده غیر اصولی، دچار مشکلات شدیدی می‌شود و در نهایت به تعویض یا تعمیر نیاز پیدا می‌کند. شما می‌توانید جهت تعویض کمپرسور یخچال خود، با شرکت تابش تاسیسات فرتاک تماس بگیرید و از تعمیرکاران مجرب  شرکت ما در این زمینه، بهره‌مند شوید.

جمع بندی

در این مقاله به توضیح مباحثی در موضوع تعمیر یخچال ویترینی، پرداختیم. همان‌طور که در مطالب  بیان شد، اگر در زمینه خرابی یخچال‌های ویترینی دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید با شرکت تابش تاسیسات فرتاک تماس بگیرید.  شرکت ما کادری متشکل از تعمیرکاران حرفه‌ای و همچنین ۲۰ سابقه درخشان در زمینه تعمیرات و تاسیسات مکانیکی دارد و می‌تواند مشکلات یخچال شما را به درستی برطرف کند.

همچنین ما در زمینه تعمیر، نگهداری، طراحی، فروش محصولات تاسیساتی مرغوب، آموزش دوره‌های تخصصی به افراد، ارگان و حتی شرکت‌ها، فعالیت گسترده‌ای داشته‌ایم. از این رو می‌توانید با اطمینان، تعمیرات یخچال‌های خود را به تابش تاسیسات بسپارید و بدانید که تعمیرات شما به دست مجرب‌ترین تعمیرکاران مجموعه ما انجام می‌شود‌‌.

keyboard_arrow_up