نصب اسپلیت در اصفهان

برای نصب اصولی با قیمت منصفانه اسپلیت در استان اصفهان کافیست با شماره 09139167472 تماس بگیرید.

نصب اسپلیت

فهرست مطالب

نصب اسپلیت

با فرا رسیدن فصل گرما شرکت‌های ارائه دهنده سیستم‌های تهویه مطبوع و خدمات مربوط به این حوزه تبلیغات گسترده‌ای در رابطه با اسپلیت انجام می‌دهند. افرادی که به خوبی با اسپلیت آشنا نیستند، بد نیست بدانند که این سیستم‌ها نیز مشابه کولر گازی عمل می‌کنند. این تهویه کننده‌های هوا امروزه بسیار محبوبیت دارند و شاید این محبوبیت به سبب قدرت تهویه هوای آنها است. پیشرفته بودن این سیستم‌های تهویه مطبوع باعث شده تا سطح فروش آنها افزایش یابد.

 یکی از مشکلات کاربران انتخاب اسپلیت مناسب با عملکرد مناسب است. پس مهم است که با در نظر قرار دادن راهنمای خرید از شرکت‌های معتبر این سیستم‌های تهویه مطبوع را برای آسایش بیشتر در فواصل گرم سال انتخاب کنید. پس از خرید نیز دغدغه چگونگی نصب اسپلیت را خواهید داشت. شرکت‌های بسیار متعددی در حوزه فروش، نصب، سرویس دهی، تعمیر و تعویض این سیستم‌های برودتی فعالیت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای نصب اسپلیت

مرحله نصب اسپلیت یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که باید به آن توجه کرد؛ چرا که اگر این مرحله به خوبی صورت نگیرد قطعاً سیستم تهویه مطبوع نیز عملکرد مناسبی نخواهد داشت. برای نصب این سیستم‌های تهویه مطبوع نیاز به ابزارآلات و تجهیزات مختلفی است که ابزار مورد نیاز کار محسوب می‌شوند. فراهم ساختن تمامی این ابزارآلات برای نصب صحیح الزامی است. شما عزیزان برای نصب اسپلیت گری یا نصب اسپلیت ایولی موظف هستید تا تمامی این تجهیزات را فراهم سازید. برخی از این تجهیزات شامل:

  • دستگاه مولتی متر
  • پمپ وکیوم
  • سیم چین
  • پیچ گوشتی در مدل‌های مختلف
  • دریل، گردبر و خم کن لوله
  • چکش
  • گیج

شارژ گاز اسپلیتمراحل نصب کولر گازی

افرادی که به دنبال بهترین تکنسین‌ها برای نصب اسپلیت در اصفهان هستند، بد نیست خود نیز در رابطه با مراحل نصب این سیستم‌های تهویه مطبوع اطلاعاتی کسب کنند. البته که فرآیند نصب اسپلیت را باید به افراد توانمند و با تجربه سپرد که به خوبی می‌تواند چنین سیستم‌هایی را بدون هیچ عیب و نقصی کار بگذارند. در شهرهای بزرگی نظیر اصفهان شرکت‌های خدماتی معتبری همچون شرکت تابش تاسیسات فرتاک با کمترین هزینه ، خدمات مهندسی و تخصصی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

محل نصب اسپلیت

اولین گام برای نصب این سیستم‌های تهویه مطبوع، پیدا کردن یک محل مناسب است که برای این کار نیز باید فاکتورهای متعددی را در نظر گرفت. مکانی که برای نصب کولر گازی انتخاب می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که هوا به خوبی در کل فضا متمرکز شود. انجام صحیح این مرحله باعث گردش هوای مناسب و در نتیجه استشمام هوای پاک می‌شود.

سوراخ کاری

اکنون نوبت به مرحله سوراخ کاری دیوار است که توسط دریل، کش و دیگر تجهیزات مورد نیاز این فرآیند را پشت سر می‌گذارید. مرحله سوراخ کاری باید با در نظر قرار دادن ابعاد کولر و بر اساس محاسبات دقیقی انجام شود.

لوله کشی مسی

یکی از مهمترین و حساس‌ترین مراحل نصب اسپلیت، فرآیند لوله کشی است که شامل فلزکاری اتصالات و جوشکاری می‌شود. انجام صحیح این فرایند، سبب بهتر کار کردن اسپیلت شده و در نتیجه به نتیجه دلخواهاتان خواهید رسید. برای برطرف کردن ابهامات خود در این خصوص، می‌توانید با مشاوران مجرب ما تماس حاصل نموده و به سوالات خود، پاسخ مناسبی دریافت کنید. همچنین در مورد لوله کشی داکت اسپلیت در مقاله ایی با همین عنوان اطلاعات کامل‌تری ارائه شده است.

سیم کشی

برای عملکرد دستگاه نیاز به سیم کشی است که باید با رعایت اصول تاسیسات برق و ایمنی باشد. انجام اتصالات سیم‌های کولر بسیار مهم است؛ چرا که اگر این اتصالات به درستی صورت نگرفته باشد دستگاه روشن نمی‌شود و حتی ممکن است اتصالاتی رخ داده و در نتیجه دستگاه از کار بیفتد.

عایق‌کاری

برای محافظت از لوله‌ها و دیگر قسمت‌های مختلف اتصال یافته باید عایق کاری صورت بگیرد. با انجام مرحله عایق‌کاری باعث افزایش طول عمر اتصالات، سیم‌ها و لوله‌ها می‌شوید.

شارژ کردن اسپلیت

شاید شما هم شنیده باشید که در بسیاری از مواقع اسپلیت را باید شارژ کرد؛ اما چه زمانی نیاز به شارژ گاز اسپلیت است؟ چنانچه گاز اسپلیت کاهش پیدا کند در عملکرد دستگاه اختلال به وجود می‌آید و در این صورت باید سریعا مشکل را برطرف کرد. اگر متوجه شدید که لوله‌های رفت و برگشت یخ زده‌اند یا دستگاه دیگر مثل سابق قدرت سرمایشی ندارد، بدون شک گاز آن کاهش یافته است.

 حتی شنیدن صداهای ناهنجار و بالا رفتن هزینه‌های برق مصرفی نیز از دلایل مهم کاهش گاز اسپلیت هستند. حتی زمانی که می‌خواهید به تازگی اسپلیت را نصب کنید، باید در داخل این سیستم گاز مبرد بارگذاری شود. پرسنلی که برای نصب اسپلیت ‌می‌آیند، به خوبی می‌دانند که برای نصب یک سیستم تازه باید برای آن گاز تزریق کرد.

فرآیند شارژ گاز اسپلیت نیز توسط ترازو و به روش شارژ گاز وزنی و با در نظر قرار دادن کاتالوگ کمپانی صورت می‌گیرد. برای تمامی سیستم‌ها به ویژه نصب اسپلیت ایولی و نصب اسپلیت گری باید به فرآیند شارژ آن توجه داشته باشید. هزینه نصب اسپلیت در اصفهان و همچنین شارژ کردن آن در برخی از شرکت‌ها بسیار مقرون به صرفه است و تنها کافیست تا شما با این مراکز معتبر آشنا شوید.

 

نصب کولر گازی اصفهان

قطعاً در تمامی شهرها به ویژه شهرهای بزرگی نظیر اصفهان شرکت‌های متعدد زیادی در زمینه نصب، سرویس دهی و حتی تامین یا تعویض سیستم‌های برودتی فعالیت می‌کنند. معمولا کاربران به دنبال شرکت‌هایی با پرسنل متخصص و توانمند هستند و همچنین به هزینه‌ها نیز توجه دارند.

شرکت تابش تاسیسات فرتاک یکی از پیشرفته‌ترین و مجرب‌ترین شرکت‌های خدماتی سیستم‌های برودتی در اصفهان است. شما کاربران عزیز برای نصب اسپلیت در اصفهان و یا حتی تعمیر این سیستم‌های برودتی می‌توانید از کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه معتبر کمک بگیرید. خدمات ارزشمند این مجموعه با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

در واقع هزینه نصب اسپلیت در اصفهان مقرون به صرفه‌تر از دیگر شرکت‌های تاسیساتی است. پرسنل مجرب این مجموعه در حوزه خدماتی تعمیر چیلرهای تراکمی، نصب و سرویس سردخانه تراکمی و همچنین سرویس و نگهداری موتورخانه فعالیت دارند. کارشناسان توانمند این مجموعه مفتخر هستند تا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و نیاز شما مشتریان عزیز باشند.

سخن پایانی

با فرا رسیدن فصل گرما قطعاً تحمل گرمای زیاد طاقت فرسا است و افراد در تب و تاب تهیه یک سیستم برودتی مناسب خواهند بود. چه سیستم‌هایی بهتر از نصب اسپلیت که بسیار پیشرفته، پرقدرت و با دوام هستند. هم اکنون نصب اسپلیت در اصفهان توسط شرکت‌های متخصص همچون شرکت تابش تاسیسات فرتاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پیشرفته‌ترین خدمات انجام می‌شود.

 برای نصب، تعمیر و حتی شارژ گاز اسپلیت می‌توانید از کارشناسان توانمند مجموعه ما کمک بگیرید. قطعاً از خدمات ارزشمند و هزینه‌های مقرون به صرفه این مجموعه راضی خواهید بود.

keyboard_arrow_up